حکم ارتداد!!

آقای سیاف یکی از مجاهدین افغانستان که در طول تاریخ مجاهدت صدها هزار انسان بی گناه را به خاک و خون کشید و ظلم و جنایت بیشمار ایشان باعث تباهی مردم افغانستان شد.

اینک این مردک با کمال بی شرمی بصورت مستقیم در صفحه فیس بوک خود مردم را به افراط گرایی و خشونت دعوت کرده است.

این کار ایشان حمایت مستقیم از داعش، تروریست و القاعده است.

من به عنوان جوان و نسل سوخته ی این سرزمین ایشان را عامل تباهی و کشتار مردم بی گناه افغانستان میدانم. من افتخار میکنم که یک آتئیست هستم.

تو مردک زالو صفت، جوانانی که افراط گرایی، داعش و تروریست را نقد میکنند باعث مصیبت میدانی در حالیکه مصیبت اصلی خودت و همفکران تو هستند.

جنایات شما زالو صفتان ثبت تاریخ خواهد شد. این مردک و همدستانش کسانی بودند که افغانستان را با جنگ های تنظیمی ویران کردند،  جوانان و مردم این سرزمین را بنام  تاجیک، هزاره و پشتون به خاک و خون کشیدند. میلیونها پول و تسلیحات از کشورهای غربی گرفتند، خانه های مردم را ویران کردند و در قبال اش فرزندان خودشان را با میلیونها دالر به خارج از افغانستان فرستادند. ایشان باید به عنوان کسیکه مستقیمن جنایات جنگی را رهبری میکردند مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند و در دیوان بین المللی کیفری محاکمه شوند.

افراط گرایی دینی و مذهبی برای مردم افغانستان غیر از کشتن، تجاوز و عقب ماندگی از دانش و آگاهی دیگر هیچ پیامدی نداشته است. جوانان امروزی خودشان روش زندگی خودرا انتخاب میکنند دیگر نیازی به شارلاتانهای مثل تو ندارند.

شما آنقدر بی منطق تشریف دارید که به جای بحث منطقی مردم را در مقابل جوانانی که افراط گرایی دینی را نقد میکنند به خشونت دعوت میکنید. آیا واقعن راه حل منطقی همین خشونت و کشتن است!؟

شما اگر منطق دارید و چیزی از انسانیت می دانید، چرا راهکار نشان نمیدهید!؟ هر روز در افغانستان انتحاری میشود و هزاران انسان بی گناه جان خودرا از دست میدهد، یکی خانم اش را از دست میدهد، دیگری شوهر خودرا، یکی فرزند خودرا و یکی دیگر تمام اعضای خانواده اش را از دست می دهد!! چرا صدای شما زالو صفتان بلند نمیشود!!؟ چرا انتحاری را محکوم نمیکنید! عامل همه مشکلات و جنایات در افغانستان خودتان هستید.

(فرمند)

بیان دیدگاه

دانلود رایگان کتاب‌های منتقد اسلام و ادیان، کتاب‌های ممنوعه و نایاب

دانلود رایگان کتاب‌های منتقد اسلام و ادیان، کتاب‌های ممنوعه و نایاب

آرمانشهر

مبارزه خواهم کرد و نخواهم گذاشت نسل سوخته باقی بمانم!